1. Olen etsinyt taukoomatta hevosta.

2. Pelkään ettei ole hevosunelman aika toteutua, mutta tiedostan, että kaikella on syynsä.

3.Toiset päivät ovat parempia kuin toiset

4. Töissä on jänniä takaiskuja ja mahtavia oppimisen tunteita.

5. Nautin elämästä täysillä: vaikka en saisikaan hevosta ja maatilaa... onhan mulla koira, ihana poikaystävä, hyviä ystäviä, oma sauna, iso parveke, vakityö ja punaviiniä sekä suklaata.

6. Mielestäni 1500e palkka on hyvä, jos kaikki ansaitsevat sen samasta työstä.

7. 3000e tienaava ei ole pienituloinen kuten Urpilainen toteaa

8. Taloussanomien mukaan keskituloinen tienaa hieman alle 3000e, olen siis kaukana keskiluokasta niinkuin todella moni muukin.

9. Olen oppinut olemaan odottamatta mitään.

10. Minulla on palava halu päästä ratsastamaan omalla hevosella.